29.1.10

Ieska viskas meemiga

Poe kussa poed, kasvõi mägra urgu - ikke leiab keegi su üles ja tahab intervjuud teha, et mis ja kus ja kas. Minu kaevas välja Ieska.

Nooh, klopime siis paruka otseks ja valmistume staarieluks.

1. Vasta all olevale kolmele küsimusele nii nagu heaks arvad. Mida põhjalikumalt, seda uhkem. Hea kui lingid sinutorru või kuhu tahes, et näidiseid kuulata saaks.
2. Anna 3-le kolmandas punktis nimetatud blogipidajale meemi “teatepulk” edasi ning teavita neid meemis osalemisest näiteks nende kommentaarilahtrisse. Või helistades kui numbrit tead. Või kolme lõdva tulbi, nukra naeratuse ja tordiga ka külla minnes. Sovetskoje Igristoje ja punased nelgid soovi korral.
3. Meemi saanud blogipidaja kopeerib reeglid ja lingitab talle meemiulatanud blogi ja annab tuld, nii et rägastikus tuli taga.
Küsimus 1: “Kui sa saaksid vabalt valida kõikide maailma muusikute ja ansamblite seast, siis kes võiks sinu pulmas esineda ja millist lugu sa nende esituses kindlasti kuulda tahaks (ei pea nende enda laul olema, võivad coveri teha)?
Küsimus 2: “Millist laulu sa iseenda matusel kuulda sooviks ja miks?”
Küsimus 3: “Leia kolm blogijat ja põhjendades muusikavalikut seosta neid mingisuguse ansambli, plaadi või lauluga ning ulata neile teatepulk edasi.”


Vastus 1: Selle teemaga ei tasu mulle üldiselt ilma elukindlustuseta läheneda :P Ma arvan, et minu lemmikud on nii laia kaliibriga, et mingile miniüritusele ei hakka ennast kohale vedama, kaugelt tulla kah ja puha. Aga Guns n'Roses võiks küll iga kell külla tulla, lihtsalt niisama. Mina ju neil käisin, lava ees ja puha :P
Vastus 2: Reszo Seress'i "Gloomy Sunday"!!! Mitu korda ja veel mitu korda ja siis veel mitu-mitu korda, nii nagu ma seda töö kõrvale kuulan. Ja paluks ilusasti ungari keeles! Et rahvas aru ei saaks. Aga see on selline keelatud lugu, pidavat rahvast suitsiidseks muutma, legende on kuhjaga loo küljes. Mulle lihtsalt meloodia meeldib ja ungari keeles laulmine :P

Vastus 3:

Kalakajakas - Jääboileri "Mürgiseen". Esiteks Kajakale meeldib sihuke mõnus kiiksuga iroonia ja teiseks meeldib talle süüa teha :P Ma arvan, et kui ta välja vihastada, siis võib ta ühe imekena hautise kokkukeetmise kõrvale mürgiseene lugu laulda küll. No et vingujad väriseksid :P

Oravake - Dagö "Hiired tuules". Ei see inime tööst küll ära ütle ja nigu mul endal, läheb tal PIDEVALT töö öö pääle, nii et tekivad töö-ööpäevad ning sõprade pool jääb tema tool tühjaks.

Lapiliisu - Sting "Christmas at sea" See on just sihuke külmavaresest kassiinimese lugu, natukene nurruv ja hää rahulik, mida kuulata omaette hajameelselt käsitöötamise või lugemise kõrvale :)

Igatahes loodan, et näppe sahtli vahele ei litsuta ja hääd arutelu iseendakesega, teie kolm :P

Soovib Miisu :)

No comments: