20.11.07

Suvi 2007: Clapotis / Summer 2007: Clapotis

Minu uudishimu keerati üle igasuguse mõistuse piiri selle inimese poolt, kes sokutas mulle nina alla clapotis-salli pildi ja õpetuse. Kuidas need jooksma aetud "redelid" sinna kuduribade vahele niimoodi tekivad, et kuduriba ühtlane jääb? Ja müüdud ma olingi.

Lõngaks Capri Ombre, bambusvardad nr 3.5 ja igati abiks Mari Marikese tehtud stitchmarkerid. Mari Marike oli kohe nii nutikas, et pakkus ise välja, et teeb need plastpärlitest, siis ei ole vardad kudumise ajal nii rasked. Väärt idee, tuleb ikke proffi kuulata :)

Clapotis õues:


Clapotis Roomas:



Alguses oli igavene jama, vähemalt viis korda sain esimesi reakesi üles kakkuda, enne kui asja jooksma sain. Aega kulus vahelduva eduga nokkides nädalake ja lõnga 4 tokki, kuigi arvutasin meetrite järgi, et 5 peaks ikke ära minema.

Täna avastasin helde ülekande kaardiennustuse eest ühelt toredalt kliendilt ja kohe tekkis idee, et lähen ja ostan LÕNGA. Puuvillast, järgmise suve clapotise jaoks. Tehtud! Capri Ombre seegi, lillakirju, 8 tokki, et jätkuks ka sobiva koti jaoks :)

I wish I knew whom to blame for my overwhelming curiosity about clapotis-scarf. But I found it surfing around in Knitty.com and wanted to try this rather simple pattern. It wasn't at all that easy, although I had a really nice yarn (Steinbach Wolle Capri Ombre), very comfortable long bamboo needles and stitch markers by Mari Marike, made especially for me. I had to start over again about 5 times, but I didn't give up and finished my clapotis within a week.

Today I was surprised to find a very generous sum from a client whom I compiled a tarot-reading recently and I decided to invest it wisely - into yarn. So I went and bought myself 8 skeins of purple-coloured Capri Ombre for another clapotis and a matching handbag as well.

1 comment:

Annu said...

ma sattusin siia kogemata, vaatasin natuke ringi ja... ma olen üliväga meelitatud :D (värvipakist räägin). ma olen ennegi inimestele salle ja muud kraami valmis nokkinud, enamasti pannakse pakike käest ja tänatakse moka otsast. ausalt öeldes olen ma loobunud teistele tegemast (no lapsed ja abikaasa on sunnitud kandma:6).
lühidalt: you made my day.
aitäh sulle.