21.5.10

Helmesahvri suurpuhastus/Spring cleaning in bead stash

Helmesegusid ostes tekib tahtmine Forrest Gumpi, õigemini tema ema tsiteerida: helmesegud on nagu assortiikommikarp - kunagi ei tea, millise sa saad. Nii et endale sobivate helmestega tuleb pidevalt kaasa ka sellist seltskonda, millega kohe mitte midagi ei oska peale hakata. Ja tundub, et nad sigivad sääl karbis, et kogu aeg tuleb juurde ja juurde. Lahendus: suurpuhastus, sorteerimine, pakkimine ja mahamüümine!

Oksjonile lähevad:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

EDIT: Kuigi oksjoniteema jäi nullseisu, saime Tulihobuga kokkuleppele hinna ja transpordivariantide osas ning kogu hunnik rändas tegutseja kätte :) Loodetavasti võib varsti üht-teist põnevat näha :)

4 comments:

Kayl said...

Kus oksjon toimub ;) ?

Ussicke said...

Isetegijas :) Ja 25nda mai 21:00-ni.

Unknown said...

Ussicke - lugesin Su isetegija postitust nutunurga all...
Kõige hullem, mis saab olla on emotsionaalne vägivald... väliseid vigastusi ju ei tule...
Kusagile põgeneda pole samuti...Ise olen kaitseks valinud iroonia - kõige suhtes - samuti püüan alati midagi naljakat näha, tablette olen ka võtnud...
midagi soovima ei hakka...
tervitades Della - nii IT-st kui Kullaketrajatest

Ussicke said...

Tänud, Della :) Igatahes olen praegu täiesti nagu puuga pähe saanud, et kuidas ma ometi olen nii loll, et päriselt loengi "nõuandjate" soovitused läbi, sest ma arvan, et nad teavad, millest nad räägivad. Et nad loevad minu murest välja midagi, mida nad on ise kogenud või kõrvalt näinud ja tunnevad midagi ära. ÜKS inimene oleks võinud aasta tagasi öelda, et selline psühhoterror keerab endokrinoloogia peesse, võta aegsasti saatekiri ja küsi need-ja-need uuringud. Aga ei, loeme aga kõik koos "Saladust" ja kukume tampima, et kui positiivselt ei mõtle, siis kobi mujale ja ära häiri. Ära simuleeri tähelepanu nõudmise eesmärgil. Ära mõtle endale probleeme välja. Aasta aega olengi neid nõuandeid kuulanud ja mitte tülitanud kedagi (ei sõpru ega arste), lihtsalt vaikselt mööda googlet tuhninud... Poleks bioenergeetiku juurde sattunud, mõtleksin siiamaani, et ma peangi olema rasvuv pisikeste seasilmadega üleväsinud peletis, sest olen selle ise endale teinud.